Kärcher K 5.55 T400 Jubilee

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher K 5.55 T400 Jubilee op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hovenier 28-03-2011
Geschreven voor: Kärcher K 5.55 T400 Jubilee

Mijn werkgever heeft er een, regelmatig maak ik hiermee terrassen schoon. Ideaal apparaat, ik ben zeer tevreden met de kracht die achter het apparaat zit. Doordat de slang wat stugger is knelt deze de toevoer niet af. De T-racer doet z'n werk goed, de functie waarmee je in hoekjes kunt spuiten valt wel wat tegen doordat de druk wat laag is en doordat de straalmond niet in een schuine hoek geplaatst is spuit je de aangekoekte rommel niet snel weg. Verder blij met relatief lange slang en elektriciteitssnoer. Kärcher, ga zo door.

Henri Berends 13-04-2010
Geschreven voor: Kärcher K 5.55 T400 Jubilee

Had in de eerste instantie een HDR uit de 3 series gekocht maar die weigerde al na 1 week. Dus die ging gelijk retour. Toen toch maar gewacht op de Jubileum-uitvoering van de 5.55. Heb 'm nu al weer een jaar. Over de HDR ben ik wel tevreden. Maar de T-racer 400 heb ik recentelijk retour gebracht. Die begon te haperen. De HDR sloeg telkens aan/uit. Inmiddels is het wachten op reactie van Karcher. Ben benieuwd.

De slang van de HDR is idd. vrij stug. En laat zich daardoor moeilijk opbergen.

cdevos 11-04-2010
Geschreven voor: Kärcher K 5.55 T400 Jubilee

Heb na lang na denken deze karcher 5.55 aangeschaft en ben er wel te vreden over.
De 140 bar werkdruk verwijderd de groene bende snel en makkelijk van je straatwerk/gevel.
De T-racer 400 heb ik nog niet gebruikt.
Het nadeel vind ik persoonlijk dat de spuitlans wat licht aanvoelt en dat de slang wat stug is.
Verder perfect apparaat.
Over de duurzaamheid kan ik niet veel zeggen ik hoop er nog lang plezier van te hebben.

IdeM 25-03-2010
Geschreven voor: Kärcher K 5.55 T400 Jubilee

Heb deze hogedrukreiniger een paar weken geleden aangeschaft en gebruikt om mijn straatwerk schoon te spuiten. Resultaat is prima, de T-racer 400 maakt fantastisch schoon zonder dat alles onder de prut etc zit. Machine werkt verder bijzonder prettig en is behoorlijk stil. Kan nog weinig zeggen over de duurzaamheid maar werkt tot nu toe fantastisch. Heb via de Karcher website ook 5 jaar garantie gekregen.

MMSP 13-05-2009
Geschreven voor: Kärcher K 5.55 T400 Jubilee

Na lang nadenken, deze hogedrukreininger aangeschaft i.p.v een Nilfisk. Dat het een jubileum model was heeft ook wel meegespeelt zeker omdat de T-racer 400 er ook bij zit (kost los 95 euro), fabrikanten doen dan toch iets meer hun best.....dacht ik!
In elkaar gezet, gister proberen de auto te wassen na 5 minuten...pppfff hortent en stotend....niks meer! Even later deed hij het wel weer, 2 minuten spuiten....pffff overleden. Terug gegaan naar de winkel...bla bla moeten we hem op sturen meneer duurt maar maximaal twee bla bla. Niet dus he, winkel gebelt met karcher, karcher komt binnen 2 dagen met een oplossing (dat wordt dus of een nieuwe of geld terug....wordt vervolgt)